Digital markedsføring handler om godt innhold og kontroll på målgrupper og budskap. Men det handler også om å måle effekten av markedsføringen, forsterke gode kanaler og metoder og justere det som ikke virker. Slik vet du at de ressursene du bruker til markedsføring faktisk gir effekt!
Med digital markedsføring når du kundene der de er til stede. Nettsider, blogger, Google, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, dette er kanskje noen av de viktigste kanalene vi har i dag. Hvilke kanaler som er mest effektive for deg, avhenger av dine målgrupper.
Digital markedsføring er svært komplekst, og de avanserte systemene og verktøyene vi bruker er i kontinuerlig utvikling. Dette gjør at det kan oppleves vanskelig for mange å både drive egen bedrift samtidig som man skal legge nok tid i god markedsføring. Det gjør at mange bedrifter sliter med å utnytte potensialet. Vi tilbyr derfor en komplett løsning hvor vi tar hånd om bedriftens digitale markedsføringskanaler fra A til Å.
Vi brenner for tallene og statistikken bak de smarte avgjørelsene for kampanjer vi lager. Vi brenner for tall og analyser, og å se hva som fungerer eller ikke. Digital markedsføring handler også om å ha en kommersiell innsikt i bransje, geografi og brukermønster. Dette er noe vi er opptatt av i vår kompetanseutvikling, for vi vet at dette gir våre kunder et fortrinn.